2013/07/30

Nu kör vi!

Har ett stort behov av att "berätta min historia" och hoppas att kunna inspirera andra i samma situation som jag själv varit i och befinner mig i just nu.

Så var befinner jag mig då??
Jo jag har 3,5kg kvar att gå ner, inte för att jag är tjock längre utan bara för att det är först då jag kan känna att jag nått i mål, kommit ända fram. Fick idag frågan hur mycket jag gått ner och jag fick fundera och räkna en stund och räknar man från när jag var höggravid så är det ca 60kg. 
Jag tränar 5 dagar i veckan - endast hemma just nu eftersom gymmet där jag bor har stängt "passverksamheten" några veckor under sommaren. 
Jag är hemma och föräldraledig några veckor till, sedan skall barn nr 2 skolas in på förskolan och jag börja jobba igen efter nästan 20 månader hemma. Det är verkligen blandade känslor inför den här hösten!

Välkommen att ta del av min fortsatta kamp för ett hälsosamt liv med nära och kära!


//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar