2013/08/12

Förbättringsområde

Idag slog det mig igen, hur dålig jag är på att ha en plan B när det inte går som jag planerat. Hade bokat in mig på core och spinning idag och precis när core-passet skulle börja meddelar instruktören att dagens spinningpass är inställt. Jag gjorde en usel insats på coren och sedan orkade jag inte ladda om och hitta på något annat istället. Det här med att bara gå upp i gymmet och börja träna där, nej inte sådär oplanerat... Så nu får jag nog börja göra fler B-planer! För det lär ju inte vara sista gången som det inte blir som jag tänkt??

Kan ju bara tänka mig hur det blir med höstens och därmed den riktiga vardagens intåg i vårt än så länge föräldreledighetslunksvardagsträsk... VAB, sjukdom, stress och en o annan hockeymatch som jag missat att den var just idag...

//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar