2013/08/10

Märkliga saker

Efter att ha varit tjock en lång tid och före det inte så värst smal är det vissa saker som inte är så självklara och ter sig lite märkliga för mig idag, som:

- att jag har synliga nyckelben
- att låren inte tar i varandra när jag står och går, kan alltså innebära att jag i framtiden inte kommer behöva köpa nya byxor för att de slitits ut i grenen??
- att jag blivit mer lik min storasyster, tyckte inte att det fanns en enda likhet mellan oss förut, men nu har jag ju helt plötsligt fått lite mer former i ansiktet ;)
- att jag behöver inte börja leta kläder längst bak i klädstället i butikerna och jag har inte heller en "helt egen avdelning"
- att jag skulle inte kunna äta en hel påse ostbågar på en gång (det är väl nästan en förlust??)
- att det skramlar om mitt vänstra ringfinger - vilket jag borde åtgärda så jag inte tappar mina juveler ;)

//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar