2013/08/06

Min dag i bilder

Kaffe, ska jag någonsin välja bort detta??
Tror inte det...men jag fyller ju iaf på med vatten :)
Redo! Denna första dagen på hösten...
Ja, cykeln o jag kommer köra många mil ihop framöver!
Efter lämning på dagis blev det en tur till gymmet för att boka in mig på de kommande passen och köpa nytt kort :) Fick det glada beskedet att det kommer blir fler pass under hösten om de får tag på instruktörer - men schemat var inte klart än. Planeraren Elin får träna på tålamod ;)
Sen lite häng hemma, konstigt att bara ha lillasyster hemma, tomt liksom...

Ja den här fick komma ut en stund - men varför - det är ju redan lika skitigt igen...
Hade laddat för hallonplock när lillasyster skulle sova... 
...men då kom regnet...
...så jag valde att dricka lite mer kaffe o läsa en bok på altanen o lyssna på smattret istället.
Maten fick sköta sig själv medan vi hämtade storebror på dagis.
Tvätten, även i den här familjen ett ständigt pågående projekt - vem använder garderober??
Storebror fick välja mellanmål idag!
Lekstund i lekrummet - vår oas :)
Middagen serverad!
Sen äntligen kom vi ut i snåren - 25 min o 7 dl - kanske inte världens bästa timpenning, men gott!
Det är något terapeutiskt och meditativt med att handdiska.
Sen var det min tur att träna
(maken o storebror var ut på en inlinesrunda när jag o lillasyster plockade hallon)
och det blev ett av de svettigaste passen hittills.
Nu säger jag hejdå till hemmaträning för denna vecka - gymmet har ju öppnat igen!! 
Jo, jag duschar allt som oftast efter träning...

Sen lite mer att äta:
finn crisps, skinka, paprika, äpple, grönt te och ja, jag tjuvade lite hallon :)
Sen fötterna i högläge i soffan på altanen.

En underbar dag helt enkelt!
//e





1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag! Har invigt vårt hemmagym här idag, har tänkt speca upp några olika pass att köra efter promenader under hösten (ja, jag är en listmänniska jag med :-) )

    SvaraRadera