2013/11/05

Vad händer??

Aldrig, aldrig i hela mitt liv har jag under loppet av två dagar bestämt mig för att avstå från sötsaker och fått två presenter i form av choklad - det är som om ödet vill att jag prövas lite extra...

Dag 1, igår, gick bra förutom de två brödskivorna jag inte orkade avstå vid lunchen (maten var ju knappt ätlig). Körde mitt första spinningpass på evigheter och det kändes som första passet någonsin, men jag är nog snart tillbaka på banan igen.
Dag 2, idag, har jag inte ätit några godsaker trots att det finns onödigt mycket choklad hemma. Tog en kortare promenad efter att jag lagt barnen istället för att krascha i soffan.

Känner mig nöjd med tillvaron just nu. Att hemmet ser ut som ett råttbo försöker jag lära mig att leva med.

//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar