2014/03/12

Bästa stunden

Min dag började bra redan igår, jag hade när jag la mig för kvällen gjort alla måsten och förberedelser. Så trots en lite arg lillasyster i sängen halva natten kände jag att dagen kunde få en bra start.

Efter en näst intill friktionsfri morgon med lämning på förskolan bar det av till gymmet. Idag hade jag en såndär dag när jag tänkte "är det redan slut?" när jag gjort alla övningar. Sen ska jag bara lära mig att sätta på varmvattnet i duschen typ när jag börjar mitt pass, är ju inge bra på att vänta ;)

Bästa stunden idag var sen, efter träningen när jag satt i solen på stationen och väntade på tåget ätandes mitt mellanmål, nedvarvning efter träning och uppladdning inför arbetsdagen. 

När är din bästa stund på dagen?

//e 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar