2014/03/19

Biggest Loser

31:a mars är det premiär för årers upplaga av Biggest Loser Sverige. Förra året följde jag slaviskt, kan inte hjälpa det men jag älskar den typen av produktioner.

Förra året var min favorit Emma och jag ser fram emot att "lära känna" årets deltagare, följa deras resa.

Har ju varit hos kiropraktorn två gånger och första gången jag var där gjordes en grundlig undersökning av min hälsa. När han skulle massera och knäcka ryggen får han såklart syn på mina bristningar och kommenterar dem med ett: Du måste ha gått ner mycket i vikt.
Berättade som det var och nästa gång jag kom dit sa han att han tänkt på min viktnedgång, att han var imponerad av att jag klarat av att gå ner så mycket utan operation, att jag är en verklighetens Biggest Loser. Så idag väljer jag att känna mig stolt och nöjd, fokusera på det som är bra i mitt liv.
Jag kan allt jag vill!
//e

Bilden hämtad från tv4.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar