2014/03/07

Resultat

Sedan jag den 31 januari tog mina mått inför starten av mitt nya kost- och träningsupplägg som drog igång 3 februari har det hänt en hel del.

Först och främst mår jag så mycket bättre, jag tycker jag bättre får ihop vardagen, är gladare och har mer ork. Att jag just nu har en ond fot har inte fått mig att ge upp, vilket jag skulle gjort tidigare.

Övriga resultat är:
Överarm: +1cm
Midja: - 8cm
Höfter: -5cm
Lår: -1cm
Vikt: -4,5kg

Är supernöjd! Visst skulle jag kunna gå på större kcal-underskott och minska fortare i vikt, om det nu varit syftet, men det är ju inte det :) Istället är jag supernöjd över att jag i onsdags på gymmet kunde se att musklerna på övre delen av magen börjar ta form :D

Ska bli så spännande att se var jag är om ytterligare 4-5 veckor, för att inte prata om 31 januari 2015!!

//e

Blogg100 #blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar