2014/03/06

Saker jag verkligen verkligen behöver!

Förutom mobiltelefoner är det sällan, om någonsin, jag hittar saker jag bara måste ha. Nu har jag dessutom hittat ett par byxor som är "must have's"!

De här byxorna (eller lliknande) tänker jag möta våren i, sen att jag inte har något i övrigt i min garderob att matcha med går ju att lösa. Att jag egentligen skulle behöva köpa ett par skor får jag tänka på en annan gång.



En digital köksvåg, att jag levt utan en så länge?? Tänk så mycket lättare det kommer bli att laga mat med en sån här på köksbänken?!




Men mest av allt saknar jag nog den här! All matlagning skulle ju gå så mycket enklare, smidigare och framför allt fortare!



Så nu vet jag var mina pengar kommer ta vägen den här månaden...

//e


#blogg100



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar