2013/09/10

App, app, app!

Har blivit med ny telefon och har nu möjlighet att ha alla de appar jag saknat i hela mitt liv ;) Så här kommer en förteckning på mina appar,  de som underlättar min vardag och de jag har för underhållning...
Banken - tänk så smidigt, att bara kunna fylla på kontot vid behov ;)
Larmet - full koll på när man o barn kommer hem...
Ica Handla - matkontot - finmiddag eller rester, här finns svaret!
Offentliga jobb - something new is always something better?!
Blogger - blogga från varsomhelst, tåget till exempel
Facebook - behövs förklaring??
Instagram - #hälsokampen2013
Rix fm - MorronZoo!!
Candy crush - periodare sedan läänge
Lego train - kanske får barnen leka med mammas mobil i framtiden...
Kegel kat - äntligen blir knipövningarna gjorda igen!
ViktVäktarna - jo jag kör på ett tag till
ShapeUp - funderar på ett byte från vv
MammaMage - nu ska det tränas mage på rätt sätt även om delningen var knappt märkbar så vill jag ju ha bort den!
Runkeeper - så kul det blivit med löpträning, att få meddelande om slagna rekord efter nästan varje pass är underbart för självkänslan! !
Shapelink - vad har jag tränat och hur mycket, här har jag koll!
Outlook - you've got mail

Vilka är dina favoritappar?

//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar