2013/09/12

Möten

Ibland går det år, ibland händer det mer ofta, idag tre gånger. 
Jag träffade människor som ser förbi min yta, som skiter fullständigt i utsidan och som oavsett vad jag säger vet precis vad jag menar för att de ser mitt inre. 
Dessa möten kan vara både jobbiga och underbara, jobbiga om man har något att dölja, underbara om man inte mår så bra och behöver någon att prata med. Just nu har jag lite svårt att hitta rätt i jobbet, jag har ju varit borta länge och det tär på mig att inte vara den kollega som jag skulle vilja vara. Så idag var det guld värt att veta att när de frågade hur det var så var det ingen idé att komma med ett glatt "bra", utan det var bara att vara ärlig - så himla skönt! 


Ni vet vilka ni är ni underbara kloka kvinnor! 
Önskar att jag i framtiden kommer kunna finnas där på samma sätt för andra som ni finns där för mig!

//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar